Godnatt!!!

Jag är riktigt trött nu så det här blir ett snabbt inlägg.

Sita verkar inte vara allt för ledsen att valpen har flyttat.. än.. men det kommer väl säkert då hon inser att valpen inte kommer tillbaka. Ikväll så har vi varit i Bursiljum och ätit middag och sen var vi till stan och tvättade bilen : )

Förresten, imorron (om jag kommer ihåg) så ska jag ringa till skellefte bränslen och säga att dom har fel på pumpen i bygdsiljum för jag fick massa diesel på mina skor idag då jag tankade, skitkul eller hur?

Nä, jag känner verkligen att det här inlägget är så oseriöst som det bara kan bli och jag tror att det är bäst att jag slutar skriva innan jag skriver nåt dumt eller tråkar ut er!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0