Fy sjuttsingen !

Jag är superdupermegajättetrött men kan inte sova. Orsaken? Jo, mina såkallade muskler i ryggen gör ont. Det gör ont om jag ligger på sidan och det gör ont om jag ligger på rygg. Jag hade ju ett möte med jobbet idag/igår i skellefteå och det var ganska trevligt, det tog visserligen väldigt lång tid men vi fick saker gjort också. Först så hade vi "Bemötande med brukaren i fokus" och det kom upp massa saker som man kanske inte har tänkt på och saker som kan vara väldigt användbara i vårat yrke..

Sen så hade vi möte med arbetsgruppen där vi gjorde en verksamhetsplan och sånt trevligt. Sen fikade vi och sen fick vi gå hem. Då for jag och Jonas och kollade efter ett par skor till mig eftersom dom jag har blev förstörda i söndags, men vi hittade inga som var bra nog. Sen var vi in på Rusta och köpte lite julbelysning och så kollade vi lite på allt möjligt.

Då vi kom hem så borstade vi Sita med en borste som vi köpte på Rusta och hennes päls blev jättefin! Sen så fick hon även ett märgben som hon tuggade på en bra stund, men som numera ligger på "hennes" matta och väntar på att hon ska bli sugen igen..

Imorron så är det dags för jobb igen.. Har övernattning så jag har ju ledigt nästan hela dagen, synd bara att Jonas jobbar förmiddag.. Men men, det är så det kan bli. Jag ska jobba den här helgen och sen så nästa vecka så har jag bara en övernattning och resten ledigt men jag har ändå fullt schema hur nu det kan komma sig..


Nä, nu ger jag upp och lägger mig igen. Jag är så trött men kroppen vill inte sova.
Förresten! Kan någon påminna mig om att jag måste ringa och klaga om gatubelysningen här i Bygdeträsk. Jag var ute och gick med Sita och så blev det kolsvart. Vet ni hur mycket klockan var då dom släktes? 22.03 enligt min klocka och jag tycker att det är DÅLIGT att dom släcker förbi oss med in efter småvägarna har dom tänt i 2-3 timmar till..

Nä, nu försöker jag ge upp och sova igen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0