Ensam hemma..

Ikväll så hade jag planerat att titta lite på tv och nå + gra program på 5:an, men tror ni inte att just den kanalen vägrar att fungera? Alla kanaler utom 5:an fungerar så min tv kväll blir inte av, nu ska jag pallra mig över till grannen med ett brev som kommit fel och sen ska jag till Burträsk och sen ska jag hem och göra nåt så att jag blir trött sen så att jag kan sova så att jag okar med morgondagen.

Ska förresten vaccineras imorron, Bea kommer och jobbar istället för mig så det blir en kort dag imorron.
Snacka om full vecka förresten..

Måndag: Jobb 07.30-16.30
Tisdag: Jobb 07.30-14.00 + vaccin 14.30
Onsdag: Jobb 16.30-09.00
Torsdag: Jobb 06.00-09.00 + medarbetarsamtal med Annica i stan (2 timmar)
Fredag: Jobb 07.30-16.30

Sen är det helg och jag måste säga att jag längtar dit.. Kan det inte vara fredag snart?  Haha, helgen har precis tagit slut och jag längtar redan efter en ny..

Nä. nu ska jag he mig iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0