Måndag

Det blev inte så tidigt som jag hade tänkt igår (som vanligt). Sen så skulle Jonas upp vid tre och Sita blev alldeles galen efter tre och hon kunde inte sluta skälla, hon var tyst ett par minuter och sen satte hon igång igen även om det inte passerade nån bil. Så vid halv fyra tog jag på mig kläder och gick ut så att hon fick pinka lite och sen har vi båda sovit lite till och från (mest till för min del).

Usch så hemskt. Läste nyss på norran att det har varit en dödsolycka utanför Arvidsjaur där två syskon omkom och igår var det en olycka utanför Dorotea där en mamma och hennes dotter omkom och båda olyckorna var personbil-buss. Jag tycker att det är så hemskt då det händer en olycka med dödlig utgång men det finns ju inte så mycket jag kan göra åt saken annat än hoppas att jag själv slipper vara inblandad i nåt liknande i framtiden. Jag tänker på dom inblandade och sörjer med deras familjer, att förlora en anhörig är svårt och det vet jag, men bara tanken på att förlora två på en gång för mig att rysa av obehag. Jag tycker att det är alldeles för mycket död och olyckor i världen just nu.

Nej, huvudet hänger inte riktigt med idag, har nog sovit för länge tror jag så nu är det nog bäst att ta tag i saker och ting istället för att läsa om tragiska olyckor och mardrömshus..Blir först promenad med Sita och sen blir det elda och lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0