Äntligen är helgen slut!

Jobbade dygnspass igår och det gick faktiskt väldigt bra, hade lite ont i ryggen men det har jag ju nästan jämt.
Jonas sover och jag är också sugen, men jag ska göra nåt vettigt istället (typ lunch). Har suttit nu och försökt förstå mig på hur man ska göra för att retunera varor till Ellos och jag tror att jag har fattat rätt nu så nu ska paketet tillbaks.

I morse då jag skulle upp klockan sex så ringde inte väckarklockan så klockan sju så vaknade jag av larmet.. Bättre sent än aldrig, men det blev ganska stressigt på slutet..

Nä nu blir jag förvånad.. Klockan är tio i elva och posten komme nu.. Posten brukar ju aldrig komma före halv två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0