Onsdag - jobbdag

Ligger fortfarande kvar i sängen och det är så skönt. Ryggen är lite ondare idag än igår, men jag ska jobba ändå. Vill inte missa mer jobb nu, måste ju få ihop lite timmar så att jag får nån lön.. Jag vet inte vad som har hänt, men dom sista dagarna har jag slutat kolla på hundar på blocket, istället har jag blivit beroende av att titta på Polo : ) Nästa bil blir nog en Polo, men det dröjer nog ett tag innan det blir nån ny bil, men drömma bör man..

Haha, okej nu måste jag faktiskt ändra mig lite. Jag kunde inte hålla mig utan gick ut på blocket för att kolla lite på hundar, jag hittade som vanligt många söta men ingensom "klickade"..

Hoppas att det går bra att jobba ikväll. Kommer att vara ledig i helgen för vi ska till finnäs och var barnvakt, men sen blir det mer jobb till veckan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0