Usch vad korkad jag är!

Man ska inte sätta sig ner om man vet att man blir trött av det. Jag har nästan helt tappat städ-suget som jag hade tidigare idag, men jag har inte tänkt ge upp för det! Jag ska städa klart det som jag hade planerat och jag ska göra det idag. Jonas är så söt och han gav mig ett gott skratt nyss. Han skulle gå ut till gräsklipparen men svängde höger runt hörnet på huset och sen hörde jag hur han sa "Jag tar cykeln till garaget", sen hoppade han upp på cykeln och trampade iväg. Hur långt har vi till garaget? Typ 10 meter.. Haha, han får mig att skratta och det är guld värt!

Nu ska jag ner till tvättstugan och sen ska jag ta upp sidfläsk så att det hinner tina till morgondagens middag. Sen blir det städa klart rummet brevid lilla hallen och sen ska jag göra veckosallad : ) Och om jag orkar så ska jag baka en kaka, men den är inte så högt prioriterad just nu. Städa först - baka sen.. Det har nog aldrig hänt förut men nån gång ska ju vara den första..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0