Trött som vanligt..

Nu har jag fått tag i min mobil och jag är så glad att ha den hemma nu. Jag har inte hunnit kolla så att allt fungerar än, men jag hoppas det för om det blir nåt fel igen så tar dom tillbaks den och jag får en "likvärdig" och jag älskar verkligen min mobil så länge den fungerar, men det är ju inte roligt att ha en ny mobil som bara krånglar hela tiden, nytt är ju nytt och då ska det fungera..

Min rygg känns lite bättre nu, men det gör fortfarande ont runt om en kota och jag kan inte förstå vad det kan vara. Måste komma ihåg att avboka min tid på vårdcentralen också, för jag ska jobba då.. Har varit ledig i nästan en hel vecka nu och det har faktistk varit ganska skönt, men ändå ska det bli skönt att komma tillbaks till jobbet.

Vi var hos mamma idag och tittade lite på tv. Min lillebror var ganska trött, jag försökte tillochmed  locka på han som en hund men han ville inte vakna förrän jag lockade med en bulle..

Jag är också ganska trött men det är ju inte så ovanligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0