Torsdagkväll

hehe, måste bara berätta om idag när vi var och handlade så testade vi självscanning och det gör faktiskt hela handlandet roligare. När vi kom till kassan så fick vi "avstämning", dom kontrollerar alltså att vi har gjort rätt och kassörskan som skulle kolla oss gjorde fel så att det var nära att vi fick en "markering" för att vi enligt hon hade scannat in tre hallon/lakrits pingvinstänger fast vi hade två såna och en häxvrål, det är ingen skillnad i pris men det var ju bra om vi visste att det skulle vara så..

När vi gick från Ica maxi så gick vi förbi en tjej och Jonas blev helt paff och sen sa han "Kände du? Hon luktade ju vaniljwunderbaum..

Nu ska jag sova så att jag blir utvilad nån gång.. Imorron blir det surfisk till middag : ) GOTT!

"Vet du vad jag la i tvättmaskinen? Jo jag la i lite 30, lite 40 och lite 60... Jag tog 50.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0