Tjolahooo!

Nu är jag hemma, nyduschad och redo att bege mig mot staden. Men jag tänker inte åka än, först ska jag ha ett kort av Gert och Robban för dom kommer nämligen att passera här om en liten stund, dom kan ju inte passera här utan att jag har bildbevis eller hur?

Jag är iallfall typ halvdöd efter dygnspasset (blev inte mycket sömn i natt, men som kan man göra i graven), men jag är ju ledig till på lördag så jag ska nog hinna vila upp mig tills dess. Eller nä, vila kan jag nog glömma.. Jag har inte ens börjat baka än och jag måste ju åtminstonde ha nån kaka att bjuda på?

Nä, nu ska jag gå ut och vänta ute sen sticker jag! Haha, glömde säga varför jag ska till stan, min mobil har kommit så jag ska hämta den : )

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du får lägga ut bilden här på bloggen sen =)

2009-05-20 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0