Tisdag

Ligger i sängen och latar mig, det blev en ordentlig sovmorgon idag. Vi vaknade för några timmar sen, men vi stannade kvar i sängen och tittade på Extreme Home Makeover, sen så ringde Dan och sa att han var här så nu sprang Jonas ner men jag stannade kvar i sängen och framför tvn, så himla skönt! Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi fara till stan och hämta min mobiltelefon och är färdig, nu hoppas jag bara att den fungerar som den ska..

Jag känner mig lite hungrig nu så jag tror att jag ska äta nåt snart. Men först ska jag nog ta mig en dusch.
Jag skriver nog mer här senare, nu ska jag göra nåt annat, typ duscha...


Slänger in en bild från forever21 också, jag gillar den verkligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0