Supertrevlig dag idag!

Den här dagen har gått fort men jag/vi har oxå hunnit med väldigt mycket. Först  så satt jag och väntade på att dom skulle passera här, efter en lååång stund och ett samtal med anton (han hade inte sett dom på hela vägen till bygdsiljum), så bestämde jag mig för att fara och tanka så att det var gjort. Jag hann bara köra förbi första kurvan så möte jag dom. Så tyvärr fick jag ingen närbild. Jonas tog ett kort på håll när dom passerade och jag har några som jag tog bakifrån : ) 

Jag var in till stan och hämtade min mobiltelefon och så var jag på radion en snabbis, jag spelade tillochmed lite bingo med mamma och mormor och sen var det full fart hem igen. For hem och åt middag och sen så for vi till Burträsk och handlade lite mjölk och sen så for vi till västanträsk och hälsade på Marcus som var hemma över dagen och där var vi i drygt 3 timmar. Nu är vi hemma igen och jag ska gå upp och sova nu, eller just fan! Måste ju hinna se mina filmer som vi hyrde. Egentligen så skulle jag bara gå ner och hämta astmamedicinen, men på nåt sätt blev jag fast här framför datorn och bloggen, fy sköms på mig.

NU ska jag sluta.
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: anette och dan

Hej !Glöm inte bort att GRATULERA KERSTIN idag!

Hon blir ju 23........

2009-05-21 @ 09:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0