Söndagkväll

Nu ligger jag i sängen (ovanligt?) och tittar på tv och ska snart försöka kontakta John Blund. Jobbar dygnspasset imorron och det kommer att bli en jobbig dag, för min rygg är ganska ond efter syrrans säng, den var stenhård.. Vet inte hur mycket jag ska orka skriva idag, känner mig som vanligt trött efter helgen.

Jonas håller just nu på att rabbla upp sin beställning tills han fyller år..
  • Negerbollar (fick inte skriva chokladbollar)
  • Kokostoscakaka
  • Chokladbullar
  • Snickerskaka
  • Tårta
  • kaffe
  • Saft
  • Främmen
Så då vet ni vad jag ska göra under mina lediga dagar. Tyvärr så jobbar jag hela helgen då han fyller år så jag kan inte göra min "present" förrän efter han har fyllt år..

Nej, nu ger jag mig.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0