Snart tar jag i med HÅRDHANDSKARNA!

Nu ska jag fara på jobbet, ska bara plocka ihop några tidningar så att jag har nåt att läsa under kvällen.
Det är nästan hemskt att säga det, men det ska bli skönt att jobba : )

Får helt enkelt tacka för mig idag och hoppas att jag hinner skriva nåt imorronbitti då jag kommer hem. Kan hända att jag somnar på två röda sekunder, men jag ska försöka bry mig lite om bloggen först.. Sen bryr jag mig om Jonas och sen sängen, låter det som en bra deal?
  

Jävlar vad det smäller här utanför, kan inte lastbilsjävlarna sakta ner nån förbannade gång? Blir så irriterad! Snart så är det kokta fläsket stekt och då j*vlar, då ska vi se vem som skrattar mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0