Snart är middagen klar!

Jag testade att göra nåt nytt till middag, men om det blir ätbart eller ej återstår att se. Kycklingpaj med broccoli och fetaost : ) Det låter iallafall gott.

Jonas håller på att skruva upp gardinstängerna och några hyllor nu så jag gör dt bästa av situationen, jag håller mig undan.
 
Imorron så ska jag till stan, ska skjutsa mormor på bingon och sen kanske jag ska ta en sväng förbi radion och dricka lite kaffe. Kaffe är alltid gott : ) Det är alltid trevligt att skjutsa mormor även om man får en hel del kommentarer. Förra gången jag skjutsade henne så sa jag "Oj vad guppigt det var här" och till svar fick jag "Du är ju ett enda stort gupp du.."

Nu ska jag nog sluta hålla mig undan och hjälpa sötnosen lite, skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0