SMÄRTA!

Jag har så fruktansvärt ont i min mun så jag vet snart inte vad jag ska ta mig till, jag sluddrar när jag pratar och jag kan knappt svälja för att det gör för ont. Det är nåt med min visdomstand tror jag, men jag är inte säker, tror att jag måste kolla upp det för jag blir snart tokig! Igår så gick jag en långpromenad och idag var vi och kollade hur långt jag hade gått. Till stället jag vände och hem igen var det ca 7 km så nu ska jag börja gå det lite oftare och sen blir promenaderna förhoppningsvis längre : )

Tänkte sammanfatta helgen lite..

Lördag:
Blev som sagt väckt tidigt och fick jobba två timmar, sen gick jag min promenad och sen for vi till mamma och jag lagade middag, sen så for vi till Bureå med resterna och sen for vi till Bursiljum på dans, träffade massa folk och körde lite bil. Sen så for vi hem och mamma sov här hos oss i en av gästsängarna.

Söndag: Vaknade vid elva och gick ner och gjorde två tårtor. Sen for vi till stan och åt tårta och mamma blev jättegladför sin present (hade köpt ett presentkort på KappAh), sen så for vi till mormor och där bjöds det på ännu mer fika. Sen for vi till Bureå och då fick jag träffa Molly som är en jättesöt hundvalp, måste jag tillägga att jag blev kär eller förstår ni det själva? Sen så for vi till stan och åt middag på Tatung med Jonas föräldrar och sen så for vi till Bursiljum med dom och åt tårta : ) Och nu till det viktigaste av allt! VI SPELADE FIA MED KNUFF OCH JAG VANN! Kan ni gissa vem som kom sist av allt? Jo, DAN!!!!!!  Sen så for vi hem och började fixa lite runt fontänen och nu är den klar och det känns skönt. Det blev jättefint med blommorna och vattnet, jag är nöjd med våran insats!

Nu ska jag sova för nu är jag helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0