Så blev det med min sovmorgon

Igår när vi kom hem så var jag så trött och slut att jag bara ville lägga mig ner och sova LÄNGE! Klockan var ungefär halv tre då jag somnade, 07.15 tog min sovmorgon slut för då ringde dom från jobbet och ville att jag skulle komma och snäll som jag är så sa jag inte nej. det blev inte många timmar som jag jobbade men det känns ändå värt för att jag jobbade 2, men får betalt för 4 för idag är det nämligen storhelg så jag tjänar ganska bra på det ändå.

Jag har träningsvärk som tusan idag, men mest ont har jag nog i höger lår och det tror jag inte är träningsvärk utan nåt helt annat som felar.. 

Måste bara berätta om igår. Vi var till stan och kollade runt lite och när vi stod på CK parkeringen så kom det fram en gubbe som INTE var nykter. Han frågade vad vi skulle ha för att skjutsa han till älvsbacka, Jonas sa att vi inte ville köra och pekade på ett annat gäng och sa "Du kan ju fråga dom där borta", gubben svarade att han inte ville det för dom såg ut som en påse nötter och sa att skellefteåbor är bara en påse nötter hela högen. Jonas sa "Vilken tur att man inte är skellefteåbo då" ..  Vet ni vad han fick för svar? Jo, gubben sa "Du är säkert en påse med nåt du oxå.."
Jag trodde att jag skulle skratta ihjäl mig!

Nu ska jag gå upp och väcka Jonas och sen ska jag ut i det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0