Planering

Det som är det negativa med att planera är att planerna hela tiden ändras. Nu ändras inte planerna för imorron, för jag ska skjutsa mormor och titta in på radion en stund. Det enda negativa med att bo här i Bygdeträsk är att det är så långt till det mesta, men samtidigt så är det positivt att allt är så långt borta för annars kanske jag skulla hänga på stan och på radion hela tiden. Och jag skulle nog inte kunna hålla mig borta från min mamma heller, så att bo i Bygdeträsk kan vara vääääldigt bra i vissa fall!

Jag hade som sagt gjort ett schema för dom närmaste dagarna, men nu kan jag inte följa det schemat, men jag får väll göra mitt bästa för att komma ikapp på Torsdag. Det är mest baka och städa som är på mitt schema och det kan man ika gärna skjuta på till en annan dag : )

Nu ska jag gå ut och plocka bort lite skräp från Kerstin så att mormor får en trivsam resa imorron: )

Nu blev det lite hullrigt och bullrigt men det får ni på köpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0