Nyckelgatan

Nu är vi i skellefteå på nyckelgatan och tittar på film : ) Vi körde Kerstin hit, det är bra att hon får röra lite på sig. Träningsvärken blir bara värre och värre, men det brukar ju vara bra när man känner av att man har rört sig. Idag har det varit underbart väder men vi har inte varit ute så mycket, istället har vi fixat så att allt är klart : )

Som jag skrev för några inlägg sen så hade jag gjort en planering för veckan som har varit. Jag började lite svagt med att städa "kontoret" och sen skulle jag gör resten en annan dag, men jag skulle absolut inte skjuta upp allt till sista stund. Igår städade vi i fem timmar och idag tre så vi sköt bara upp det några dagar : )


Nu vet jag inte hur det här blev för jag tittar samtidigt på filmen : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0