Nu är det då tisdag!

Nu är det tisdag och jag ska snart fara till jobbet. Börjar halv fem och jobbar till halv tio imorron bitti. IMorron blir det nog stan och sen så ska jag nog skjutsa hem mormor från bingon : ) Jag börjar bli förkyld och det är inte kul, hoppas att det går över fort.

Det känns verkligen jätteskönt att Jonas ska få jobba i sommar, kommer att bli jättebra : ) Mamma har kanske oxå fått ett jobb, det är en månad men det är ju bättre än ingenting och så får hon ju lite erfarenhet också! Sen så läste jag om min farbror i norran idag och det är ju trevligt att det går bra för deras företag : )

Nu ska jag prata lite med Jonas innan jag ska duscha. Sen ska jag kolla på voffar på blogget också, så nu har jag inte tid för bloggen längre!

Förresten, fick min lönespec idag och det ser verkliggen BRA ut, im so happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0