Måndag.. eller är det tisdag?

Jag lovade Anette att jag skulle skriva i bloggen innan jag gick och la med så det är det jag ska göra nu. Ligger och tittar på en fyra för tre så nu kommer jag att sova gott : ) Kvällen har varit lång men ändå lugn, först hämtade Jonas traktorn i Bursiljum och sen så spelade vi lite fia och sen stack vi till stan med Kerstin, hon luktade så illa så vi var tvungen att skaffa en doftgran : )

Nu ligger Jonas och snarkar och det är snart dax för mig att göra samma sak. Jag har haft lite skrivkramp ett par dagar och jag kan inte komma på vad jag ska skriva. som jag sa till Anette idag.. "Jag har typ glömt bort bloggen på sista tiden, det är ju så fint väder så nu finns det mycket annat att göra, typ sova.."

Nu ska jag sova för imorron ska jag jobba och sen är jag ledig i sex dagar, det  ska bli hur underbart skönt som helst och jag tycker att jag förtjänar det : )


Vill också säga grattis till min lillasyster som klarade teoriprovet till körkortet idag ( eller blir det igår ? )..

Aja, godnatt säger jag  nu så ses vi senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0