Jag bryter inte ett löfte..

Jag sa ju att jag skulle skriva senare ikväll, men att det skulle bli så här sent hade jag ingen aning om. Kvällen har varit full av trevliga inslag, vi har spelat kubb, skellefteåspelet och skjutit lerduvor. När vi spelade kubb så vann såklart jag och Jonas, vi var inte så mycket bättre än dom andra men vi var bättre iallafall. Skellefteåspelet så gick det sktibra för mig men jag tröttnade tillslut på att Jonas och Peter FUSKADE! Peter var nämligen bank och Jonas och han skulle vara ett lag eftersom att Jonas gick i tidig konkurs.. Jag träffade inga lerduvor men jag sköt iallafall tre skott, så jag är skitnöjd med mig själv : )

Vi var en sväng med bilen och jag körde, plötsligt sa Oskar: "Det enda som är bra med att åka med dig moster är att du är nykter.." TACK för den säger jag bara.. Då klockan var halv fyra sa Oskar: "WOW klockan är halv fyra och jag är inte ens trött.." Tre minuter senare snarkade han HÖGT! När vi kom hem sa han "Måste jag sova nu, jag är ju inte ens trött längre", jag hann inte ens gå in innan han sov i sin säng : ) Barn kan vara så söta ibland, men mest är dom jobbiga (eller det beror nog med på vem man menar).. Jag kommer nog helst inte att vara barnvakt här på ett bra tag : )



Nu måste jag sova, för det är NÅN som har ställt väckarklockan på TIO! Kommer att vara död imorron/idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0