Jag är bäst..

..på att inte göra som jag har planerat. Det blev inegn blixtvisit till burträsk som jag hade planerat, utan jag fastnade på kiosken och pratade lite med pernilla och sen så gick jag på konsum och handlade och sen till kiosken igen, så det tog ungefär två timmar för mig : )

Idag har jag pratat med trafikpolischefen och han sa att dom har haft flera kontroller här sen i oktober (då jag ringde dit förra gången), sen så tyckte han att jag skulle ringa upp cheferna för dom lastbilarna som passerar i för hög fart här, tror ni att dom skulle bry sig? Det tror inte jag..

Nu ska jag börja med middagen, TACOS blir det idag. Sen kanske det blir att städa, om jag orkar.. Jag är helt slut och skulle helst av allt ligga ner i sängen tills det är dags att fara på jobbet imorron..

Nu blir det matlagning och sen blir det... ? ? ? ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0