JA!

Nu ska jag ta en liten promenad hade jag tänkt. Sen blir det nog lugnt ett tag och sen ska jag sova. Det blev inte så mycket städat idag, men det kommer ju fler dagar : )

Chefen på pers.ass ringde för en liten stund sen och berättade att dom hade tänkt ändra mitt sommarschema. Jag ska jobba 1/6-31/8 på den öppna raden och sen så finns det möjlighet till förlängning ifall dom inte hittar nån annan till hösten, så jag blev jätteglad : ) 4 kr högre timlön får jag också. Det enda som är negativt är att det inte är 100% utan 85%, men det är fortfarande bättre än ingenting och det är MYCKET bättre än Panavtal.. 

Nu ska jag stega iväg åt nå håll och sen tillbaks. Dags för fläsket att röra lite på sig : )
 

Kommentarer
Postat av: anette och dan

Vi åt då upp fläsket vi. Mums !!!

Grattis till jobbet ! Jätteroligt !!!

2009-05-14 @ 19:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0