Inlägg utan rubrik?

Varför kan man inte lägga upp inlägg utan rubrik? Det är ju rubriken som är det jobbiga!

Jag tog mig upp i morse och jag gjorde stan precis som jag sa. Nu ikväll så har vi spelat brännboll i Andersvattnet och det var skitkul men väldigt jobbigt. Både vuxna och barn var med och då blir det lite roligare på nåt sätt, inte blodigt allvar som det kan vara när man bara är ungdomar..

Hittade förresten äntligen ett par sommarbyxor i dag på stan, och så hittade jag ett linne som jag visserligen har spanat på i ca 2 månader, men nu har jag köpt det för nu var det så få kvar : ) Sen så köpte jag massvis med sallad, för som jag har sagt tidigare - höst 2009. Jag struntar i beach 2009 utan satsar på hösten istället.

Nu ska jag göra nåt, tror att jonas pratade om att vi skulle gräva runt fontänen, blir nog bra..
men först måste jag hänga upp tvätten!

Bye bye Äppelpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0