Humörsvängningar?

Oj vilka humörsvängningar jag har idag, jag kan knappt fatta det själv. Asså, jag har konstig humör men jag är inte arg eller nåt liknande. Det är bara det att jag känner mig glad och sen lite nere och sen glad och sen känner jag mig hopplös och jag vill bara ligga ner och stirra in i en vägg och sen helt plötsligt så känns det som om jag är bäst och att det finns ingen som är bättre än mig, å då vill jag hoppa och skutta runt och vill absolut inte ligga och titta in i en vägg, så har det varit hittills idag och nu är jag på det bättre humöret. Jag har tillochmed noppat mina ögonbryn och fixat håret lite så jag är väldigt uppåt!

När jag satt på toa så började jag tänka på en sak. Varför kan man inte byta ut e mot ä i ordet mensvärk så får det ju en helt annan innebörd och det vore mycket bättre för oss tjejer : ) Oj oj,  vad jag har värdefulla tankar idag.. Borde sitta på toa oftare tror jag, jag blir så smart då..

Får se om det blir nåt mer inlägg innan vi far till stan, Jonas ska lämna in sin mobil på lagning och sen ska vi handla lite köttfärs o annat, för jag ska göra norrländsk köttfärsgryta idag, men eftersom att Jonas sitter i telefonkö så kan det ta ett tag innan vi tar oss iväg och då blir det nog en väldigt sen middag.

Nä, nu ska jag göra nåt annat..


Skriverhärsenarehejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0