HEMMA

Nu är vi hemma igen och nu ska vi sova film, vi ska alltså inte se film - bara lyssna. Jag sitter här i "kontoret" och fantiserar (?) om mina bakverk som jag ska göra till på fredag, jag kan inte bestämma mig för vilka kakor jag ska göra, men kokostoscan är ganska självklar, men jag vill ju ha nån mer god. Kanske chokladmazarinkaka? eller chokladkaka med päron? Eller så struntar jag i choklad och avancerade kakor och satsar på en god prinsesstårta, bullar och chokladbollar (+kokostosca) istället. Jag vet iallafall vad han ska få av mig i present, det är inget dyrt men det är något som vi kan använda båda två : )

Jag känner mig ungefär som 100 år idag, hoppas att jag känner mig yngre imorron annars är det synd om mig. Jag tog ingen promenad ikväll som jag hade tänkt, men imorron ska jag gå en sväng. Synd att vi inte har en hund, om vi hade det skulle jag gå flera långa promenader varje dag och det behövs verkligen! Tur att mammas våg inte fungerade idag, jag vet inte om jag hade velat se resultatet, det är iallafall så det känns.  Men man kanske borde skaffa en våg så att man blev så förskräckt varje gång så att man rörde på sig oftare.. Förresten så har jag slutat äta godis. I fredags sa jag att jag skulle sluta godis om jag fick äta glass. Jag får äta MAX två glassar per dag och det är allt. INGET godis för mig och det kommer att gå skitbra. 3 dagar hittils och fler kommer det att bli. Hösten 09 kommer jag att vara i bikiniform (bättre sent än aldrig)..

Det blev kanske lite konstigt det jag skrev om vågen men jag orkar inte ändra så jag försöker förklara istället. Jag har alltså börjat träna och röra på mig, men det kanske skulle vara lättare med en våg, eller svårare, jag vet inte... Jag vet inte vad jag väger nu så jag kommer ju inte heller att veta hur mycket som kommer att ha försvunnit då jag är klar. Aja, det blir ett senare bekymmer.

Nu ska jag sova : ) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0