Haha!

Vad var det jag skrev om planering igår? Den här dagen blev inte som jag hade planerat. Först så låg jag kvar i sängen lite för länge och sen så ringde mamma och berättade att mormor hade kommit överns med Eva om att åka färdtjänst till stan och hem från stan med Eva, men det hade mormor glömt bort när jag pratade med henne igår. Hon ville minsann inte åka med färdtjänst eller Eva för hon skulle åka med mig punkt slut. Så blev det, Eva gav sig och jag skjutsade mormor som det var tänkt. FYRA gånger fick jag höra eva/färdtjänst berättelsen och det på ca 20 minuter. Lämnade av mormor och parkerade på CK parkeringen och sen gick jag till polisen, där fick jag prata med en receptionist och hon meddelsade att Gunnar var borta så att jag har nu hans telefonnummer och det ska jag ringa till redan imorron! Nu jävlar ska det hända saker! En av dom sakerna som jag hade planerat idag blev inte av, och det var mitt besök på radion som jag var tvungen att flytta till nån annan dag, träfade så mycket folk att det inte fanns nån tid över.

Förresten, spelade lite bingo med mormor och jag van 50 kr : ) Vi köpte varsin bricka och sen så såg hon att en av maskinerna blev ledig så då gav hon mig sin bricka och sa "Här, du får spela två.." Jag? Jag som har fullt upp med att hinna med en bricka. Jag stressade ordentligt, men jag fick bingo tre gånger och MÅNGA ilskna blickar. När spelet var över så kändes det som om jag hade gele i huvudet, det var SÅ jobbigt!

Nu ska jag börja med middagen, spagetti och fläsksås : )

Kommentarer
Postat av: Pelle

Vilken dag du fick!

Vi saknade dig på radion, så du får planera in en dag då du bara ska besöka radion.

Kram på dig!

2009-05-13 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0