Grattis Jonas!

Idag så fyller Jonas 26 år, han blir ju värsta gammal ju! Haha, nä jag är nog snart där jag också.. Klockan sex så hade vi fulla huset med folk, jag tror att vi var mer än 10 stycken som skulle fika, men det gick ju bra det också, jag kan inte förstå varför jag var rädd att fikat inte skulle räcka, det är ju hur mycket som helst kvar : ) Nu har minn lillebror kommit hit och han och Jonas skulle "Tvärgå" o kolla på träden som dom ska fälla imorron, så jag tänkte att medans dom "tvärgår" ut och tittar på dom så ska jag "tvärskriva" lite i min blogg och kolla på hundar på blocket.

Jag ska jobba imorron och sen så är jag ledig tills tisdagkväll och sen är jag ledig nästan en vecka och sen börjar mitt schema på riktigt och det ska bli såååå skönt : )

Nu komme dom så nu ska jag spela fia med dom innan jag ska sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: anette och dan

Tack, för jättegott fika. Prinsesstårtan.....mums !!!!

God Natt och Sov Gott !!

2009-05-22 @ 22:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0