Fy på mig!

Jag ber tusen gånger om ursäkt men jag har glömt bort bloggen idag, kan visserligen bero på att jag har varit hemma ca 2 timmar på hela dagen och att vi nyss komme hem. Kvällen har varit lång men trevlig och nu hör jag hur sängen ropar mitt namn, men jag tänkte ignorera den rösten ett par minuter till jag måste ju hinna med mina vanliga rutiner framför datorn, dvs bloggen, facebook och jag får ju inte glömma det viktigaste hundar på blocket : )

Jag kunde inte bestämma mig för vad jag skulle börja med så nu har jag gjort alla tre sakerna samtidigt. Så nu är det tyvärr dags för mig att slänga mig i sängen och sova tills väckarklockan ringer, för imorron så händer det grejer! Klockan två ska vi spela brännboll i bygdsiljum (Ja ni hörde rätt), så jag måste ju vara utvilad så att jag orkar vara bäst : )

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0