FEM timmar

Nu har vi städat i FEM timmar och nu är det dags att lägga sig och sova. Hela övervåningen är skinande ren och all disk är borta. Imorron/idag ska vi dammsuga och skura golven nere och sen är HELA huset städat (inte källaren..)

Det var jättetrevligt med brännboll idag, men jagvar inte bäst och vi vann inte. Jag vet inte hur det gick till men båda matcherna som i spelade slutade oavgjort. Mutad dommare? Jag vet inte, men jag är ändå nöjd med dagen. Tyvärr så är jag så otränad så att jag hade träningsvärk innan vi hade jagat bollen klart, så ni kan ju gissa hur jag känner mig nu? Jag tar mig knappt upp ur sängen och jag känner mig överkörd. Imorron ska jag faktiskt inte lata mig, för jag ska ta en lång promenad, det tycker jag att jag borde klara av även om kroppen skriker.

Nu ska jag sluta skriva här för nu ska jag SOVA! Efterlängtad och förtjänad vila och jag tänker INTE ställa någon väckarklocka.


GODnatt


Kommentarer
Postat av: anette och dan

Å,vad duktiga ni varit !!!

Ni var sämre i Fia......kommentar från Dan.

2009-05-17 @ 08:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0