349

Detta är mitt 349:onde inlägg sen jag började skriva min blogg på allvar den 9/10-08. Alltså så kan även en som är dålig på matte (jag) räkna ut att det blir mer än ett inlägg per dag : ) Jag är inte speciellt påhittig av mig och därför blev jag själv lite fundersam när jag såg att jag har publicerat 349 inlägg sen i oktober, vad har jag egentligen skrivit om? Självklart så har många inlägg varit väldigt korta, men en del har faktiskt innehållit ganska många rader. Vad har jag skrivit om då? Många inlägg har handlat om Jonas och om att han är bäst,  men jag har även skrivit lite om min älskade bil Kerstin och på sista tiden har bloggen även innehållit lite hundar och kanske på nåt håll nån liten pik till Dan, men det är han värd : )

Jag kommer nog att hålla på med min blogg väääldigt länge till, för jag älskar att skriva av mig lite. Eller jag älskar att skriva överhuvudtaget och om jag var bättre på det så skulle jag lät skriva en bok eller två, men än så länge så nöjer jag mig med min blogg. Jag har faktiskt 5-8 läsare per dag och det är ju mer än då jag började skriva här. Då hade jag 1-2 per dag så jag har ju faktiska arbetat upp mig lite : )

Nu måste jag gå upp och hämta allt som jag behöver ha med mig till jobbet. Måste ha sängkläder och sånt eftersom att jag har journatt.

Veckans stora + i kanten vill jag ge till mig själv. Jag har faktiskt börjat komma ihåg att vattna mina/våra blommor nu, men jag tror inte att dom är vana den behandlingen och att det kanske är därför som dom ser lite ledsna ut nu, men dom är inte torra längre och det är ett stort steg framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0