Vilken underbar känsla

När jag vaknade i morse (typ tio) så  var mitt ryggont mycket bättre än vad det brukar vara när jag vaknar och det var sååå skönt! Tusen gånger tack till Dan och Anette, ni är underbara och  jag tror inte att man kan få bättre svärföräldrar än vad ni är.

Ska till Lennart ikväll och låta han fixa min rygg så att jag kan börja träna snart, känns som om det är på tiden, och det är nog ganska tur att jag inte har en våg här hemma för då skulle jag nog börja gråta..

Nu har jag förresten smakat på butterkakan och den blev jättegod, den smakar nästan som den gör i affären. Den kommer att göras fler gånger i detta hus kan jag tala om.

Har inte pratat med Annika än så därför väntar jag lite till med att tala om vad jag bestämt mig för.



Men  jag har bestämt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0