Vi ses

om typ 27 timmar : ) Nu ska jag iväg o jobba dygnspasset, har ingen dator där så jag kan inte skriva i min älskade blogg. Nu ska jag dra mig mot bilen, men jag lovar att jag skriver mer senare : )

Måste bara säga att nästa gång som jag ska till stan så ska jag förbi på polishuset och prata med trafikchefen, i natt kunde jag inte somna för att det bullrade så hemskt varje gång en lastbil körde förbi. Jag vaknade flera gånger av att jag trodde att det hade kommit in en lastbil i huset.

Nä, nu ska jag sticka..

Lisa säger: Håll hastigheterna!

Kommentarer
Postat av: Anette

Godmorgon !

Ville bara tala om att Nichlas och Anna i Umeå fick en kille,4.440gr ,så nu är "stormagen " borta.

2009-03-04 @ 07:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0