Trött?

Nu är jag hemma igen efter dygnspasset, så nu får jag vila i lite mindre än 22timmar och sen är det dags för ett nytt dygn..
Tänkte bara att jag skulle skriva en rad eller två i bloggen innan jag går upp till Jonas. Igår morse så vaknade jag ungefär halv tre och kunde inte somna om och sen var det bara att fara på jobbet när väckaren ringde (vägrade gå upp innan den hade ringt) och sen så höll jag på att somna flera gånger under dagen, fick hela tiden hitta på nåt så att jag skulle hålla mig vaken. Tog en promenad i det fina vädret och så satt jag i köket och hällde i mig kaffe och läste en bok : )

Nu ska jag gå ner och elda och sen ska jag kryoe ner under täcket och vila lite så att jag orkar med morgondagen..
Hejsålänge : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0