Tjolahopp!

Nu har jag jobbat dygnspasset och hunnit komma hem och håller just nu på att göra varma mackor. Är ledig till ikväl 21.00, så jag ska försöka vila lite, för jag är inte pigg. Hon som egentligen skulle jobba ikväll ramlade igår och fick ont i ett ben så hon kan inte jobba och då fanns det bara jag kvar, så visst är det jobbigt men det blir ju pengar : )
Det hände inatt igen, jag vaknade och var säker på att klockan var sex så jag började stiga upp (jag satte mig upp i sängen) och sen så kollade jag ungefär tio gånger på klockan och sen när jag insåg att klockan bara var tre så la jag mig ner igen, men det var ganska svårt att somna om för hela tiden trodde jag att klockan var sex. Varför blir det såhär?

Nu ska jag gå och äta lite hot macks med min sambo och sen blir det vila en stund och sen blir det middag i Bursiljum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0