SUCK!

Jag har nu kommit hem från dygnspasset och jag känner mig lite yr i bollen. Jag var trött, men nu är jag inte trött länge utan nu är jag jävligt irriterad och det är nästan så illa så att man kan säga att jag är ARG! För mer än två veckor sen skickade jag in papper till försäkringskassan så att jag skulle få min ersättning. NU idag, två veckor sen dom fick in mina papper så får jag tillbaks mina papper där det står att jag har fyllt i fel. Det ska väl för i helvete inte ta TVÅ veckor att skicka tillbaks några futtiga papper? Nu kommer det ju att ta två veckor till innan jag får några pengar. SUCK! Och allt detta trassel bara för att dom på arbetsförmedlingen säger olika saker och dom kan inte komma överens om vad som är rätt och fel. Om man frågar hur man ska göra så får man olika svar och det bästa av allt är ju att ALLA verkar ha FEL svar.. Ingen vet hur papprena ska fyllas i.. ÅÅÅÅH! Just nu är jag så himla irriterad och less. Jag ska ju till arbetsFÖRNEDRINGEN idag på en "gruppträff", men jag ska banne mig gå ur skiten nu. Jag ska säga att jag tänker inte låta dom bestämma över mitt jobbsökande och att jag klarar mig mycket bättre utan dom, för som det är nu så kostar det ju mer än det smakar (kanske inte kostar så mycket pengar men det kostar ilska och det är nog illa). Nej, nu får det vara nog helt enkelt.

Orkar inte skriva mer just nu, känner mig allt för irriterad för att kunna skriva nåt possitivt.
SUCK (igen)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0