Som ni kanske ser..

.. Så håller jag på att ändra sidan lite (det är inte jag som ändrar men det lät bra att skriva så). Det är min systerdotter Frida som försöker ändra lite på min design så det är därför det är lite olika utseenden ibland : )

Jag sitter fortfarande och inväntar tröttheten, men den vill helt enkelt inte infinna sig. Hur ska jag ta mig upp imorron? hehe, det ska nog gå.. Jag klarar det (med hjälp), men Jonas skulle ringa och Anette också så jag borde ta mig upp.

Aja, nu ska jag skrapa aplotten och sen blir det nog sängen skulle jag kunna tro..
Godnatt

Lisa säger: Om man krockar med en buss som det står "ej i trafik" på, så har man ju inte krockat med någon, för den är ju inte där..
(Helt klart en klockren kommentar som jag faktiskt själv hörde eftersom att jag satt sätet närmast busschaffisen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0