Snart sömn för min del

Nu så ska jag snart gå alla stegen upp för trappan och in i sovrummet, för nu är jag trött och nu vill jag sova. vi har som sagt varit i Bursiljum ikväll och ätit middag och spelat skellefteåspelet, ni som läste mitt förra inlägg förstår säkert att det var i Skellefteåspelet som Dan vann. Jag klarade mig ganska bra för jag slutade på andra plats. Jag är ingen dålig förlorare, men jag måste nog skylla på nybörjartur den här gången.

Förresten så vill jag tillägga att det var nära att jag utvandrade från sverige idag. Hur i hela friden kan det ha varit så nära? Vad tänkte juryn och svenska folket på när dom röstade i melodifestivalen?! Snälla snälla?!?!?! Jag höll nästan på att svimma när poängen räknades upp och det var en röst kvar. Hade hon
vunnit så hade jag banne mig bojkottat melodifestivalen för all framtid! Som tur var så vann hon inte, utan Malena Ernman : )

Nu blir det SOVA! Godnatt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0