Varför ?

Vill bara säga att det jag kommer att skriva nu skriver jag inte för att vara elak utan det här skriver jag för att rensa mina tankar så att jag kanske kan finna svar så att jag kan somna.. Jag blir irriterad och besviken när ingen säger nåt till mig, jag får aldrig veta nåt när det händer, utan jag får veta långt efterråt. Det är så jävla irriterande att ingen kan vara ärlig och berätta för mig vad som bestäms utan jag får höra det av någon annan. Idag fick jag veta att mamma och mina syskon ska flytta till skellefteå och det har tydligen varit bestämt ett tag men det är inte nån som har sagt nåt till mig, inte ett ljud har jag hört. Jag frågade min lillasyster om det var sant att dom skulle flytta och då sa hon: "Ja, vet du inte det ? Mamma har ju sagt det till alla så jag trodde att hon hade sagt det till dig oxå". Det är inte bara det med flytten utan det har varit många saker som jag har fått veta på omvägar och det känns för jävligt! Räknas inte jag till familjen längre eller vad är det frågan om? Jag vet att jag är äldst och att jag har flyttat hemifrån men jag tycker ändå att jag har rätt att få veta vad som händer..

Känner mig fortfarande irriterad, men det känns lite lättare och jag tror att mina tankar har stannat av så att jag kan få mig lite sömn inatt. Imorron så måste jag upp ganska tidigt så att jag kan ringa och avboka min tid på vårdcentralen : )
Ligger och tittar på en av dom bästa filmerna som finns, "A cinderella story"  jag verkligen älskar den filmen. jag blir glad av den och det känns som om det behövs lite sånt ikväll. Jonas ligger och sover för han ska köra förmiddag i veckan så imorron får jag vakna själv. Sen blir det tisdag och då ska jag jobba dygnspasset, sen på onsdag ska jag på Arbetsförmedlingen.. suck..

Nu ska jag sova, eller försöka åtminstone..
Lisa säger: Lita bara på dom som du verkligen kan lita på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0