Så var även den här veckan slut

Och nu är det snart dags för en ny vecka att börja. Idag är det första dagen på väldigt länge som en söndag känns som en söndag, för jag har jobbat ganska många helgen på sista tiden. Förra veckan så kom jag på på onsdagen att helgen var slut och att det redan hade varit söndag.

Imorron så ska jag ringa och prata med Annika på pers.ass och ställa några frågor och sen har jag en till dag på mig att bestämma mig för hur jag ska göra. Jag har inte gjort annat än tänkt på erbjudandet hela helgen och snart så behöver jag inte tänka på det mer och det känns väldigt skönt, jag vill bara få det överstökat..

Nu ska jag palra mig upp och titta klart på filmen.
Eftersom att jag kommer att vara ledig ganska mycket den här veckan så ska jag göra mitt bästa för att uppdatera bloggen minst två gånger per dag, men det brukar inte vara så lätt alltid, men jag lovar att jag ska göra mitt bästa.

Nu går jag upp och kramar storfiskarn, han är min vinnare varje dag!
hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0