Så himla skönt!

Igår så ställde jag ingen väckarklocka för att jag visste att jag skulle vara ledig, så jag har sovit nästan 11 timmar inatt och det var så himla skönt. Jag tror att det måste vara evigheter sen jag sov så här mycket : )
Igår så bakade jag en chokladmazarinkaka och for till stan och hälsade på. Först for jag till Cissi L som jag inte har träffat på evigheter och vi hade trevligt (forutom stunden då hon tog fram sin orm och tyckte att jag skulle peta på den..), sen så for jag till mamma och lämnade en bit kaka där, pratade lite och så berättade jag den goda nyheten, för nu kan jag prata om den, för nu vet jag om det på riktigt.. Jag har blivit erbjuden jobb! Det är där jag redan jobbar men det är en tjänst på 75-80%, tyvärr så finns det ju ett "men" och det är avtalet, jaghar inte riktigt bestämt mig för om jag ska acceptera det eller inte..

När jag pratade med chefen igår så sa hon att hon tyckte att jag förtjänade att vara ledig i helgen, eller iallafall på söndag så nästa gång jag jobbar är fredagkväll till lördagmorgon och sen är jag ledig : ) Det känns så skönt för nu kan jag planera nåt!

Nu ropar Jonas så jag ska kolla vad han vill, men jag kommer att skriva mer i min blogg senare idag : )
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0