Ni hade rätt

Ja det är som ni tror, vi har förlovat oss idag : ) Var ledtråden för enkel? Det tog undefär 20 minuter tills första höde av sig (Det var du Dan) : ) Första dagen som förlovad har flytit på bra, ungefär som en vanlig dag förutom att jag har tittat på mitt finger ganska ofta : ) Det känns så himla bra och så himla rätt, är så lycklig att jag fick den bästa killen av alla!
Vi hälsade på Maire och Birger och dom blev jätteglada. Hehe, först när vi kom på graven så fick vi börja med att skotta fram pappas gravsten (Jonas skottade och jag tittade på), sen så stod vi där en stund och tittade på blommornasom vi hade ställt dit och sen så sa vi grattis och sen så efter en stund så gick vi till bilen och åkte vidare : ) Sen så var vi på graven en gång till med ala syskon (inte L och J, men resterande barnaskaran..)

Nu så ska jag gå upp och lägga mig i sängen,  jag ska ju faktiskt jobba imorron.. börjar 07.30 och slutar 16.30, sen så blir det middag i Bursiljum!

Lisa säger Godnatt efter en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0