Massage

Idag blev det en lång dag med många äventyr. För det första så har jag ägnat stora delar av dagen till att få tag på Annika för att meddela mitt beslut, men det visade sig vara omöligt så jag får försöka igen imorron. Jag var även förbi hos Lennart och fick lite massage och jag måste säga att det var jättesupermegaskönt, men nu är det inte lika skönt längre för nu känns det som om jag har träningsvärk i hela ryggen och det värker nästan hela tiden, han sa att jag är svullen på vänster skulderblad och att det krävs ganska mycket arbete för att min rygg ska bli bra. Det var jätteskönt med massge, men jag blev jättetrött så nu ska jag vara lite sällskap till Jonas en stund och sen ska jag sova.

Jobb imorron 16.30-09.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0