Kom att tänka på en sak..

Det var väldigt länge sen jag la ut bilder på snygga (enligt mig) kläder, men det finns en anledning. Min dator avled för ett tag sen och nu använder jag Jonas dator och där finns ju inte mina sidor sparade. Tur att forever21.com inte har en så svår adress, för det måste vara en av dom bästa affärerna på internet, dessvärre så verkar det mest vara rappel i deras sortiment nu, för mycket av det som finns nu är inte snyggt!




Här kommer några plagg som jag definitivt gillar och som lätt skulle finnas i min garderob om jag var rik!








Här kommer några  plagg som jag absolut inte skulle bära frivilligt, jag skulle inte ens göra det mot betalning (det beror kanske på summan.. Men helst inte..)










Någon som förstår varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0