KNASIG!

Jag har varit trött och slut hela dagen, men ändå kör jag in några lass ved och storstädar toaletten uppe? Vad tänker jag med? Nu kommer jag ju inte att orka göra nåt imorron. Inte heller har jag gjort det som jag hade tänkt (bädda ner mig under täcket och läsa).. Idag när jag handlade så köpte jag en lättdryck som jag aldrig har hört talas om förut och den var mot förmodan väldigt god. Jordgubb/apelsin var det (ja jag vet att det låter som en ganska dålig blandning, men den smakar typ festis), så nu sitter jag här och häller i mig av det goda : )

Jag känner mig fortfarande nöjd över mina klädinköp idag, men jag börar få lite skuldkänslor. Varför "unnar" jag mig nåt nytt klädesplagg varje gång jag får pengar? Jag tror nästan att jag ska hoppa över att beställa ur Ellos som jag hade tänkt göra från början, så känns det kanke lite bättre : )

Nu ska jag krypa ner och vänta på att Jonas kommer hem, vi har vairt förlovade i tre dagar och jag har knappt sett han på två så  nu måste jag hålla mig vaken en halvtimme till så att jag får en riktig bamsekram av min älskade sambo : ) Det är nog det jag behöver mest just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0