Kaffekopp Nr1

Nu sitter jag i "kontoret" och dricker kaffe. Jonas har farit på jobbet så nu ska jag lägga mig i sängen och vila/sova för nu är jag helt slut. Somnade vid ett skulle jag kunna tro och sen vaknade jag vid fem av att Jonas pratade i telefon (det var nåt han hade glömt säga till den andra chauffören) och sen så vaknade jag tjugo i sju av att det ringde i min telefon och det  var Viktoria på bemanningen. Hon bad om ursäkt för att hon väckte mig, men hon sa att det var kris. En av personalen var sjuk och hon behövde en person dit så fort som möjligt (ni kanske kan räkna ut vem den personen blev?). Eftersom att dom hade lovat att jag skulle få vara ledig (för att jag kännt mig krasslig dom senast dagarna) så sa hon att jag bara behövde vara där i nån timme tils det kunde komma nån annan. Erica kom klockan nio så jag behövde bara jobba 1,5 timmar idag.

Jag känner mig inte piggare av min nu urdruckna kaffekopp, om möjligt så känner jag mig ännu tröttare..
Måste nog elda innan jag ska vila, så jag får uppdatera senare under dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0