Jag tar tillbaks det jag skrev tidigare

Det blev ingenting av mina planer att baka ikväll, jag känner mig inte helt frisk. Nu sitter jag i köket och väntar på att Jonas ska komma hem, men det dröjer nog ett bra tag tills det sker så tills dess ska jag nog masa mig upp till sovrummet och titta lite på tv för att fördriva tiden. Känner mig som sagt inte helt frisk. Halsen krånglar och jag  tror att jag har feber påväg..

Så här ser resten av veckan ut för min del.

Onsdag: Sova ut ordentligt, Hämta Mathilda på skolan (kanske kalle oxå)
Torsdag: Se till att småsyskonen tar sig upp och ut till vägen där bussen väntar, jobba 16.30-21.30
Fredag: Jobba 07.30-16.30, gratulera lillasyster som fyller 18 (fredagen den 13, kan inte var ett bra tecken..)
Lördag: Förhoppningsvis ledig så kanske kan hitta på nåt med någon (cissi?)
Söndag: Fara till Norsjö, vara på graven och hälsa på Maire o Birger o säkert några fler : )

___________________________________________

Hehe, det blev lite ändrat förut ikväll så jag hann inte publicera det jag skrev innan jag ilade iväg och nu orkar jag inte ändra texten. Följde med Jonas sista biten (han skulle lossa i bygdsiljum och sen hem igen) så det blev lite brottom, men nu är jag här igen : ) Ska somna till en film nu och det ska bli så himla skönt!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vill jätte gärna hitta på något på lördag.

Kanske att du & j kommer hit med det omtalade skellefte spelet?

2009-03-11 @ 14:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0