Hur är det möjligt?

Jag har haft den konstigaste natten i hela mitt liv i natt och jag vet egentligen inte vad som hände, men det jag vet är att jag har duschat två gånger och sovit ungefär ingenting alls. Jag somnade vid halv tolv och vaknade ungefär kvart över ett. Mellan kvart över ett och kvart i två så låg jag och stirrade på klockan och tillslut så var det nåt som sa till mig att jag måste gå och duscha och göra mig klar för jobbet, för klockorna var fel, allihop, för klockan var sex.. När jag stod i duschen var det som om jag vaknade och jag suckade när jag kom på vad klockan egenltigen var och sen gick jag och la mig igen men det har inte gått sova sen dess, för nåt inom mig sa att klockorna var fel och att jag var tvungen att hålla koll och jag kunde inte ändra på det ..

Nu är jag så himla trött och jag vet inte hur det här dygnet kommer att sluta, helst av allt vill jag bara krypa ner under täcket och sova sova sova, men det får jag göra imorron : )

Nä, nu måste jag fixa lite mat till mig, är hungrig efter nattens äventyr..
Men måste ändå tillägga att vi spelade skellefteåspelet med Stefan och kan ni gissa vem som vann allt?!


JAG såklart!
''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0