Hmm?

Jag har varit riktigt dålig på att hitta på nåt att skriva här i bloggen idag. Kan ju kanske bero på att det inte har hänt så mycket här idag. Jag har bakat daimdrömmar och varit till stan med Jonas, det är nog allt. Imorron ska jag till stan igen, den här gången med Jonas mamma : ) Det blir nog bra. Mamma frågade om vi kunde skjutsa hem mormor, men sen sa hon att hon kunde hämta henne själv trots allt..

Det brummar lastbilar förbi här och jag ska prata med trafikpolischefen snart, jag är så trött på att nästan ingen kan hålla hastighetsbegränsningarna, dom finns ju där av en anledning eller hur? Hehe, förresten så har jag tittat på SVB ikväll igen (Sveriges Värsta Bilförare) och jag blir nästan lika förvånad varje gång jag s er hur dåliga dom verkligen är. Hehe, undrar hur det skulle vara att åka med någon av dom där? Ta Cissi som exempel, jag skulle hellre hoppa ut ur bilen i farten än att åka en längre sträcka med henne, jag blir ju tillochmed åkrädd med mig själv vissa gånger så hur fasiken skulle det gå? Huvva..

Nu sitter jag och försöker hålla mig sysselsatt så att jag blir trött snart..

kanske skriver mer senare : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0